از این کاردستی مـیتوان به منظور آموزش پروسه ی تبدیل کرم ابریشم بـه پروانـه استفاده کرد. درست کردن کاردستی با حرف ی این کاردستی بسیـار ساده و در عین حال بسیـار زیبا است. 

این یک کاردستی مفید به منظور افزایش خلاقیت کودکان هست و به منظور درک فضایی کودک نیز مفید است. درست کردن کاردستی با حرف ی کافیست تنـها تکنیک ایجاد فضای سه بعدی را بـه کودک آموزش دهیم و سپس از کودک بخواهیم فضا را با هرچه کـه دوستدارد پر کند و اتاق را بسازد. 

یک روش ساده به منظور ساختن نشان کتاب کـه مـیتوان از آن بـه عنوان کارت تزئینی هم استفاده کرد و کودکان بسیـار از آن استقبال مـیکنند و حتی به منظور جذب کودکان بـه کتاب هم مـیتواند تاثیرگذار باشد. 

یک کاردستی فوق العاده آسان و قشنگ کـه سریع آماده مـیشود. 

این خرس بامزه کـه با اوریگامـی ساخته مـیشود، درست کردن کاردستی با حرف ی با صورت های مختلف احساسات مختلفش را نشان مـیدهد و کاردستی بسیـار جالب و کاربردی ای محسوب مـیشود. با استفاده از که تا و نقاشی مـیتوانید این کاردستی را درست کنید. 

این کاردستی یکروش بسیـار ساده به منظور ساخت آویزهای تزئینی بـه شما نشان خواهد داد کـه مـیتوانید از آن به منظور جشن و تولد و یـا تزئین کلاس استفاده کنید. 

برای درست این گوزن های قطبی بامزه بـه کاغذ کاهی (یـا معمولی) و گیره های چوبی احتیـاج دارین، البته کـه با کمـی خلاقیت مـیتوانید آنـها را با هرچه کـه در دسترس دارید جایگزین کنید. این کاردستی نوعی اوریگامـی است. 

این کاردستی هم حال و هوای پاییزی دارد و با کمـی تزئین با برگ های پاییزی بسیـار جذاب تر خواهد شد. بدن جوجه تیغی را مـیتوانید با پرینت یـا کشیدن روی کاغذ و برش ایجاد کنید و سپس تیغ های او را بـه شکل نشان داده شده درون عها بسازید. بچه ها این جوجه تیغی را...

برای شروع فصل پاییز و آغاز مدرسه این کاردستی مـیتواند ایده ی جالبی باشد. به منظور درست این درخت بـه کاغذ رنگی و کمـی صبر و حوصله احتیـاج دارید. 

 این کاردستی به منظور آشنایی کودکان با سبزیجات مـیتواند مفید باشد. حتما نخود سبز واقعی را هم بـه کودک نشان دهید که تا شباهت ها و تفاوت ها را پیدا کند.

ساخت کاردستی با وسائل دور ریختنی موجب افزایش هوش کودکان مـی شود. 

این نوع کاردستی ها کـه چیزهای جدید و غیر از کاردستی های همـیشگی هستند همـیشـه به منظور کودکان بسیـار جذاب هستند. این گل ها درواقع با اوریگامـی ساخته مـیشوند و سپس با کاغذ آنـها را تکمـیل و تزئین مـیکنیم. 

این کاردستی ایده ی خوبی به منظور یک کار گروهی هست و مـیتواند بسیـار جالب باشد. از اجزای ساده ای تشکیل شده و در نـهایت کار زیبایی آماده خواهد شد. البته کـه به صورت انقرادی هم درون ابعاد کوچک تر قابل انجام است. 

 این کاردستی بسیـار ساده هست و فقط با کمـی برش و تا آماده مـیشود. بچه ها بعد از آماده شدن مـیتوانند با آن باری کنند و فرصت خوبی به منظور آشنایی با این نوع حیوان نیز خواهد بود.

برای ساخت این زنبورهای بامزه مـیتوانید تصویر را پرینت کنید یـا آن را روی کاغذ بکشید و ببرید. از این زنبورها به منظور روی کارت پستال یـا بـه عنوان آویز تزئینی مـیتوانید استفاده کنید. 

این گیلاس ها بـه دلیل سادگی و قشنگی شان جزو کاردستی های موردعلاقه کودکان خواهند بود. بـه سادگی قابل انجام هستند و مـیتوان از انـها به منظور تزئین کلاس یـا اتاق استفاده کرد. 

این پروانـه ها بـه دلیل حالت سه بعدیشان بسیـار به منظور بازی راحت هستند و دست کودک داخل آن ها رفته و مـیتواند با آن عروسک گردانی کند. بعلاوه بـه دلیل وجود که تا و برش دقت و تمرکز کودک را بالا مـیبرد. 

این رنگین کمان ها بسیـار خوش آب و رنگ و جذاب خواهند شد و کودکان مـیتوانند به منظور تزئین اتاق خود یـا به منظور استفاده درون تولد با تم رنگین کمان، از آنـها استفاده کنند. به دلیل سادگی به منظور اکثر گروه های سنی کودکان قایل انجام هستند.

با این گل ها مـیتوانید چیزهایی مختلفی از جمله کارت پستال، جعبه کادو و.... بسازید. ساخت آنـها بسیـار ساده هست و نتیجه تمـیز و زیبا از کار درخواهد آمد. 

این کاردستی بسیـار ساده با کاغذ به منظور آشنا کودکان با کرم ها و ویژگی  و بدن آنـها مـیتواند مفید باشد و به راحتی درون همـه جا قابل اجرا مـیباشد.

برای ساخت این جادوگر پرنده بـه مقداری مقوا یـا کاغذ رنگی و یک چوب بستنی احتیـاج دارید. این کاردستی بـه سادگی به منظور تمام سنین قابل انجام است. 

این کدو حلوایی ها یک کاردستی پاییزی مناسب بـه حساب مـی آیند و برای روز هالووین هم کاردستی خوبی خواهند شد. ضمنا بـه دلیل سه بعدی بودن به منظور کودکان بسیـار جذاب، و بسیـار ساده هستند.

این کاردستی بسیـار زیبا خواهد شد و باری گروه های سنی بالاتر مناسب تر خواهد بود. مـیتوانید تصویر را پرینت گرفته یـا از روی آن نقاشی کنید و سپس برش دهید. نـهنگ آماده شده را روی کاغذ آبی رنگ بچسبانید و دریـا ا رنگ آمـیزی کنید. 

این کاردستی مـیتواند بـه عنوان بادبزن هم بـه کار برود و کودک مـیتواند آن را هدیـه کند. الگوی ساخت این ماهی بسیـار ساده هست و بعد از ب با که تا زدن و چسباندن مـیتوانید این ماهی بامزه را بسازید و حتی با ماهی های همـه ی بچه ها یک آکواریوم بسازید. 

ساخت این قایق بسیـار ساده و سریع هست و درون عین حال مـیتوان با رنگ آمـیزی و اضافه جزئیـات مثل پرچم و تیوپ نجات آن را بسیـار جذاب کنید. 

این پرنده های بامزه به منظور اجرای نمایش و تئاتر هم ایده ی جالبی خواهند بود و کودک مـیتواند با آنـها عروسک گردانی کند بـه همـین دلیل به منظور کودکان بسیـار جذاب خواهند بود. اگر بـه یـاد داشته باشید بدنـه ی این پرنده ها درون واقع بـه شکل نمکدان (بازی کاغذی قدیمـی که روی...

درست این کلاه ها بسیـار ساده و سرگرم کننده است. مـیتوانید هر طرحی کـه دلخواه کودک هست را به منظور کودک انتخاب کنید و کلاه های بسیـار متنوعی بسازید. 

این کایت ساده را مـیتوانید بـه راحتی با کاغذ رنگی و منگنـه بسازید. مـیتوانید یک نخ بـه پایین آن وصل کنید و در صورت وجود باد با آن بدوید و کایت شما بـه پرواز درخواهد آمد. 

مـیتوانید از یک بشقاب یک بار مصرف بـه عنوان یک تابلو استفاده کنید و هر منطره ای کـه دوست دارید روی آن بسازید. تنـها بـه کمـی خلاقیت احتیـاج خواهید داشت.

این آویزها به منظور کودکان بسیـار جذاب خواهند بود چون مـیتوانند روی آنـها پیغام های دلخواهشان را بنویسند و بازی کنند.مـیتوانید از روی تصاویر پرینت بگیرید یـا تصاویر را نقاشی کنید. 

این کاردستی با اینکه درون ظاهر اصلا شبیـه هواپیما نیست اما درون عمل مانند هواپیما پرواز مـیکند. بـه دلیل نوع عبور هوا از نی ها و سبک بودن کاردستی بـه راحتی پرواز مـیکند. 

اوریگامـی از مـهارت های جذابی هست که یـادگیری آن به منظور کودکان  مـیتواند بسیـار مفید و جالب باشد. همانطور کـه قبلا نیز گفته ایم اوریگامـی بـه تقویت مـهارت های کودک درون کار با دست، چشم، تمرکز و دقت بسیـار کمک مـیکند. اوریگامـی زیر جزو دسته بندی اوریگامـی های ساده...

 برای بـه کار انداختن خلاقیت کودک کافی هست یک وسیله دورریختنی را درون اختیـار آنـها قرار دهید و بپرسید با آن چه چیزهایی مـیتوان ساخت. رول دستمال کاغذی مـیتواند یکی از این وسیله ها باشد. یک ایده به منظور کار با رول دستمال کاغذی درختی هست که درون تصاویر زیر...

برای درست این کاردستی ابتدا حتما رنگین کمان و قطره های باران را بسازیم. به منظور رنگین کمان نوارهای رنگی را کـه عرض انـها بـه ترتیب کم مـیشود مـیبریم، انتهای آنـها را با منگنـه بـه هم وصل مـیکنیم و دو سر آن را با پنبه، بـه شکل ابر مـیچسبانیم. برای قطره های...

 برای درست این کارت پستال فقط به تعدادی اشکال رنگی دایره و چهارگوش احتیـاج داریم. درطول درست این کاردستی مـیتوانید کودک را با مفهوم های هندسی نیز آشنا کنید.

این کازدستی به منظور کودکان هفت سال بـه بالا مناسب خواهد بود. با که تا زدن و منگنـه رول های دستمال کاغذی و رنگ آمـیزی آنـها با آب رنگ مـیتوانید این گلدان های زیبا را بسازید.

برای درست این صورتک ها بـه مقداری خلاقیت احتیـاج خواهید داشت. مـیتوانید موی کوتاه، موی بافته یـا موهای صاف را انتخاب کنید. به منظور نقاشی صورتک ها بـه عها نگاه کنید کـه از یک روش ساده و بسیـار بامزه به منظور طراحی صورت استفاده شده است. 

دویدن و بازی با فرفره از سرگرمـی های کودکی همـه ما بوده. بعد خوب مـیدانیم کـه این فرفره های کاغدی رنگی چقدر مـیتوانند به منظور بچه ها جذاب باشند. با استفاده از اوریگامـی مـیتوانید این فرفره ها را بـه سادگی بسازید و از بازی با آنـها لذت ببرید. 

 اوریگامـی یکی از مـهارت هایی هست که بسیـار بـه پیشرفت قدرت ذهن، هماهنگی اعضای بدن، تمرکز و دقت کودکان کمک مـیکند. با درست اوریگامـی های ساده کم کم مـهارت کودکان بالا رفته و مـیتوانند هنر اوریگامـی را حرفه ای تر دنبال کنند. 

اوریگامـی یکی از مـهارت هایی هست که بسیـار بـه پیشرفت قدرت ذهن، هماهنگی اعضای بدن، تمرکز و دقت کودکان کمک مـیکند. با درست اوریگامـی های ساده کم کم مـهارت کودکان بالا رفته و مـیتوانند هنر اوریگامـی را حرفه ای تر دنبال کنند.

همراه با ساختن این کاردستی مـیتوانید اجزای بدن یک پرنده را با کودکتان بررسی کنید. بعد از ب و چسباندن اجزای بدن کودک مـیتوانید با رنگ آمـیزی بوسیله ی آب رنگ  پرنده های رنگارنگ بسازید

با ب دو دایره از کاغذهای رنگی و تا زدن و چسباندن آنـها طبق تصاویر نشان داده شده مـیتوانید این حلزون های بامزه را بسازید.

درست این کاردستی به منظور کودکان جنبه ی آموزشی خواهد داشت و برای تقویت مـهارت های دست، چشم و ذهن و همـینطور افرایش تمرکز و دقت مفید است. درون نـهایت مـیتوانید از جغدهای ساخته شده به منظور درست آویز استفاده کنید. 

درست این کارت پستال ها با مـیوه های سه بعدی زیبا بسیـار ساده است. کافی هست مقداری کاغذ درون رنگ های متفاوت داشته باشید.

با استفاده از کاغذ و مقواهای رنگی و برش و تا مـیتوانید مـیتوانید این مجسمـه های بسیـار دوست داشتنی را همراه با کودکانتان بسازید. 

برای ساخت این موش های بامزه بـه اشکال دایره و قلب احتیـاج خواهید داشت. آن ها را طبق تصویر کشیده و ببرید و سپس با استفاده از که تا زدن و چسب موش را درست کنید. سعی کنید از کاغذ رنگی های متنوع و شاد به منظور ساخت این کاردستی ها استفاده کنید. 

برای ساخت این فرشته های کوچولو مـیتوانید طبق تصویر الگو را کشیده و ببرید، اگر پرینتر درون دسترس دارید مـیتوانید تصویر را پرینت گرفته و سپس رنگ آمـیزی کرده و برش بزنید. سپس یک کاغذ را بـه شکل مخروط لوله کنید و انتهای آن را برش بزنید. به منظور حلقه ی نور بالای...

این یک کاردستی خلاق هست که مـیتوان بـه انواع شکل های مختلف آن را درست کرد. فقط کافی هست که صورت و دماغ و گوش ها را بچسبانید و سپس موها، چشم ها وها را بـه هر شکلی کـه دوست دارید درست کنید و صورتک های مختلف بسازید

برای درست این پرستوهای رنگی و زیبا ابتدا حتما الگوی آن را طبق تصویر پرینت گرفته و درصورتی کـه پرینتر درون دسترس نبود مـیتوانید الگو را روی کاغذ یـا مقوا کشیده و ببرید. سپس آن را طبق تصویر داده شده که تا کنید و رنگ آمـیزی کنید. به منظور زیباتر شدن نتیجه ی...

برای ساخت هرکدام از این عنکبوت ها به یک چهارم برگه A4 مقوای کارتن نیـاز داریم. چهار قسمت نشان داده شده درون تصویر را کشیده و با قیچی مـیبریم. سپس بـه هم چسبانده و به صورت دلخواه آن را رنگ آمـیزی مـیکنیم. با استفاده از مفتول های تزئینی نشان داده شده در...

برای ساخت این عروسک ها بـه مقداری کاغذ رنگی و مداد رنگی احتیـاج خواهید داشت. طبق الگوی داده شده درون عها کاغذ رنگی را ببرید و به هر شکلی کـه دوست دارید، نقاشی و رنگ آمـیزی کنید. از این عروسک های انگشتی مـیتوانید به منظور بازی با کودکان استفاده کنید...

در کنار ساخت کاردستی حیوانات مـی توانید بـه سوالات انتهایی این مطالب نیز پاسخ داده که تا کودک خود را با روش زندگی حیوانات مختلف بیشتر آشنا کنید.

در این کاردستی روش ساخت لاک پشت رنگ آمـیزی شده را آموزش خواهید دید. به منظور مفهوم بهتر این نوع کاردستی ها درون انتهای آنـها سوالاتی مطرح شده هست که با کودکان خود این سوالات را مطرح کرده و با پاسخ بـه آنـها دانش کودک خود از زندگی حیوانات را افزایش خواهید داد...

کاردستی های این چنانی مـی تواند علاوه بر افزایش قابلیت های رنگ آمـیزی و برش کاری کودکان استفاده از آن ها را نیز افزایش دهد. 

ساخت کاردستی های ساده مخصوصا مـیوه ها از آنجایی کـه بچه ها با مـیوه ها ارتباط خوبی دارند مـی تواند باعث بهبود مـهارت های کار با دست کودکان شود. شما مـی توانید با دنبال تگ کاردستی های ساده کاردستی های بیشتری به منظور ساخت مشاهده کنید.

درست این کارت های سورپرایزی بسیـار ساده و جالب هست و هم به منظور سازنده ی کارت پستال و هم به منظور گیرنده کارت پستال هیجان انگیز خواهند بود، چرا کـه در ابتدا یک کارت ساده بنظر مـیرسند و بعد از باز یک گل زیبا بیرون مـی آید.  

 در گذشته به منظور نوشتن از پر و جوهر استفاده مـیشده است. از این قلم های کاغذی مـیتوان درون بازی های مختلف استفاده کرد و کودکان را بـه نوعی از این طریق با مسیر تحول و تکامل نوشتن آشنا کرد.

برای درست این کارت پستال بامزه ابتدا حتما طبق الگوی داده شده درون عها، اجزای مختلف را بکشید و با قیچی ببرید، سپس آنـها را همراه با کودکان رنگ آمـیزی کنید. سپس مـیتوانید با انتخاب اجزای متنوع کارت های متنوع بسازید. کودکان مـیتوانند کوکتل ها و آب...

 این کاردستی با کاغذ رنگی به منظور آموزش مفهوم تقارن بـه کودکان مناسب مـیباشد. کودک حتما بتواند با رعایت تقارن و پیدا خط تقارن کاردستی را درست کند.

ساخت کاردستی ماشین با کاغذ رنگی یکی از جذاب ترین کاردستی ها به منظور پسران است. این کاردستی درون گروه کاردستی های سخت قرار مـی گیرد. 

برای همکاری بیشتر با کودکان خود سعی کنید از کاردستی های ساده، رنگارنگ، زیبا و آشنا استفاده کنید. 

 این جغدهای رنگی بامزه درواقع پاکت های نامـه همراه با کاغذ نامـه به منظور نوشتن یـادداشت های کوچک یـا نقاشی کشیدن کودکان و هدیـه بـه دیگران هستند.    

 برای ساخت این روباه فقط بـه کاغذ رنگی و کمـی دقت احتیـاج خواهید داشت. مـیتوانید از روباه آماده شده درون یک نقاشی استفاده کنید.  

درست این جوجه های زرد بامزه کـه از تخم شان بیرون آمده اند با بشقاب یک بار مصرف و مقوا بسیـار ساده و هیجان انگیز است. مـیتوانید با ساختن این کاردستی کودک را با جوجه ها و پرندگان و ویژگی های خاص و نوع بـه دنیـا آمدنشان آشنا کنید.  

 ساخت موجودات تخیلی معمولا به منظور بچه ها بسیـار جذاب و سرگرم کننده است. این هیولاهای رنگی را کودکان مـیتوانند به هر شکلی کـه خودشان دوست دارند بسازند، و این پاکت ها را با متن یـا نقاشی دلخواه بـه دوست یـا خانواده شان هدیـه کنند.  

یک کارت تبریک با کیک تولد زیبا کـه کودکان مـیتوانند به منظور تولد دوست یـا خانواده شان بـه راحتی درست کنند. تنـها بـه مقداری کاغذ رنگی احتیـاج خواهید داشت.   

برای ساخت این زرافه خوشگل و بامزه تنـها بـه مقداری کاغذ رنگی زرد و قهوه ای احتیـاج خواهید داشت. کاردستی های کـه با برش و تا و... درست مـیشوند درون تقویت مـهارت استفاده از انگشتان و دستان بسیـار تاثیرگذارند.     

یکی از روش های پرورش خلاقیت انجام بازی ها و فعالیت هایی هست که درون طول آنـها کودک حتما ایده پردازی کند و یـاد بگیرد از چیزهای موجود چیزی بیـافریند. یک ایده ی بسیـار ساده و در عین حال جذاب و سرگرم کننده خط خطی کاغذ و سپس پیدا اشکال مختلف از بین...

یکی از روش های پرورش خلاقیت انجام بازی ها و فعالیت هایی هست که درون طول آنـها کودک حتما ایده پردازی کند و یـاد بگیرد از چیزهای موجود چیزی بیـافریند. یک ایده ی ساده به منظور انجام این کار پاره تصادفی کاغذ رنگی، و پیدا و تکمـیل یک نقاشی با...

یک روش بسیـار مفید به منظور ساخت کاردستی این هست که ابزار را درون اختیـار کودک قرار دهیم و اجازه دهیم خودش چیزی با آنـها بسازد. به منظور ساخت این آدم برفی مـیتوانید از اشیـاء مختلفی به منظور ساخت کلاه استفاده کنید. خود را محدود بـه آنچه درون آموزش آمده هست نکنید...

به سادگی مـیتوانید بعد از خوردن گردوها با آنـها عروسک هایی بامزه بسازید. مـیتوانید بـه جای فوم از مقوا یـا هر چیز دیگری استفاده کنید. 

بازی بسیـار ساده و آموزشی. مـیتوانید درون هر لیوانی یک خوردنی بـه عنوان جایزه قرار دهید.

یک ایده ی بسیـار ساده و قشنگ به منظور ساختن یک قاب عکس. مـیتوانید از هرچیزی کـه در دسترس دارید به منظور تزئین قاب عاستفاده کنید. 

با استفاده از ایده های مختلف مـیتوانید نقاشی را به منظور کودکتان جذابتر کنید. تکنیک چاپ یکی از تکنیک های جالب به منظور کودکان است. با استفاده از اسفنج یـا نصفه لیمو، یـا گل کلم یـا... مـیتوانید نقاشی های جالبی با کودکتان بکشید.

نقاشی با اعضای بدن از سرگرمـی هایی هست که بسیـار به منظور کودکان جالب خواهد بود. کف پای کودک را درون رنگ سبز بزنید و از او بخواهید پایش را روی کاغذ بگذارد. مـیتوانید نقاشی های دیگری هم با پا بکشید. هرچیزی کـه به ذهنتان مـیرسد.

خیلی از اوقات مـیتوان به منظور درک بهتر یک مفهوم یـا پدیده ی علمـی از کاردستی استفاده کرد. از طریق این کاردستی بسیـار ساده و جالب مـیتوانید مفهوم آوند درون گیـاهان را به منظور کودکان روشن کنید.

 این کاردستی ازسری کاردستی های ساخت حشرات با گیره لباس. وسایل موردنیـاز به منظور ساخت این کاردستی گیره ی لباس، مفتول های تزئینی، مقوا و چسب است.

برای ساختن این کرم و حلزون های بامزه بـه گیره لباس، مفتول ها و توپک های تزئینی و مقداری چسب احتیـاج دارید. 

یکی از بازی های آموزشی به منظور کودکان، بازی های تشخیصی هستند. یعنی بازی هایی کـه کودک درون آن اجسام را شناسایی مـیکند و با هم جفت مـیکند. یک بازی ساده و بسیـار سرگرم کننده استفاده از درون بطری ها و ظرف های مختلف هست که مـیتواند بسیـار به منظور کودک جالب باشد. علاوه...

با ساختن این انگشتان متحرک و چسباندن آنـها روی یک کاغذ مـیتوانید بـه راحتی این بازی ساده را با کودکتان انجام بدهید و آنـها را با مفاهیم اولیـه اعداد و جمع و تفریق آشنا کنید.

یکی از فعالیت های مفید آموزشی به منظور کودکان دورکشی از روی یک الگو و برش الگو مـیباشد کـه در تقویت مـهارت های کار با دست و هماهنگی چشم و دست بسیـار کاربردی است. بنابراین کشیدن از الگوی دست روی کاغذ و برش آن یکی از کاردستی های پایـه محسوب مـیشود. حال مـیتوانید...

ایده های  زیـادی به منظور درست کاردستی با ماکارونی های شکلی هست کـه ما هم درون مطالب قبلی بـه آن پرداخته ایم. درون کل شما مـیتوانید ماکارونی ها را بـه رنگ های مختلف رنگ آمـیزی کنید و با آنـها نقاشی و کلاژ درست کنید. از کودکان بخواهید هر تصویر یـا شکلی کـه به...

در این مطلب خواهیم دید کـه چگونـه با یک بشقاب و یک قاشق یک بار مصرف یک لک لک بامزه بسازیم.

این یک کاردستی ساده هست که از طریق آن مـیتوان کودکان را با تکنیک استفاده از دست و الگو به منظور ایجاد شکل آشنا کرد. از این تکنیک مـیتوان به منظور درست کارت پستال یـا چیزهای دیگر هم استفاده کرد.

آشنا کودکان با فرهنگ های مختلف و تاریخ از طریق بازی مـیتواند بسیـار سرگرم کننده و جذاب باشد. بعد از درست این لباس ها و وسایل سرخپوستی مـیتوانید با کودکتان نقش سرخ پوست ها را بازی کنید. درون این مطلب ما کلاه سرخ پوستی، ساز بادی سرخ پوستی و لوله...

با کمـی خلاقیت  و قوه ی تخیل و شبیـه سازی مـیتوانید هرچیزی را کـه مـیبینید بسازید. درون این مطلب ما بـه شما آموزش خواهیم داد کـه چگونـه با ماکارونی پروانـه ای یک جاشمعی و یک کارت پستال زیبا بسازید.   

برای ساختتن این نـهنگ زیبا بـه یک گلدان سفالی یـا پلاستیکی احتیـاج خواهید داشت. ابتدا آن را با رنگ گواش یـا هر رنگ دلخواهی بـه رنگ آبی دربیـاورید. سپس با استفاده از فوم یـا مقوا کـه مـیتوانید آن را اکلیلی کنید دم و باله های نـهنگ را ببرید و بچسبانید. و با...

برای درست پازل با چوب بستنی کافیست تصویر موردنظرتان را درون ابعاد مناسب چاپ شده داشته باشید. سپس از طول بـه اندازه ی چوب بستنی ها تصویر را برش زده و بچسبانید. 

 برای ساخت این کاردستی بـه یک قاشق یک بار مصرف، دو چشم عروسکی (مـیتوانید نقاشی کنید) و سیم های مفتولی تزئینی نیـاز دارید. این سیم های مفتولی خاصیت انعطاف پذیری دارند و کودک مـیتواند آنـها را دور هرچیزی بپیچد.

استفاده از وسایل دورریختنی به منظور ساخت کاردستی ایده ای بسیـار خوب به منظور آموزش بچه هاست. با استفاده از رول دستمال کاغدی خالی و کمـی رنگ مـیتوانید این کارت پستال های زیبا را همراه با کودکان درست کنید. 

خوب هست که کودکان فرا بگیرند از اشیـا درون جهت عای غیراستاندارد نیز استفاده کنند که تا از این طریق خلاقیت آنـها رشد کند. با رنگ ماکارونی های پروانـه ای مـیتوانید از آانـها بـه عنولن گل روی کارت پستال استفاده کنید. 

فصل تابستان هست و یکی از بهترین تفریحات  برای کودکان آب بازی است. اما حتما شرایطی فراهم کنیم که تا در مصرف آب زیـاده روی نکنیم. با ساختن این وسیله مـیتوانید با مقدار کمـی آب یک آب بازی بـه راه بیـاندازید. کافی هست در یک بطری دوغ، شیر یـا نوشابه را با سوزن...

در تابستان و بخصوص با گرمای شدید این روزها بازی هایی کـه طی آن کودکان با آب سروکار داشته باشند مـیتواند بسیـار دلچسب باشدو البته بازی هایی کـه طی آن آب زیـادی هدر نرود. به منظور بازی با قایقی کـه در این مطلب آموزش خواهیم دید یک لگن آب کوچک مـیتواند ساعت ها...

برای ساخت کارت پستال بـه مقداری مقوا یـا فوم های رنگی و مقداری خلاقیت احتیـاج خواهید داشت. مـیتوانید از هر ترکیب رنگی دلخواهی به منظور ساخت این کارت پستال استفاده کنید و با چند برش ساده با استفاده از قیچی و چسباندن تکه ها روی یک مقوا یـا فوم، کارت پستال شما...

یکی از کاردستی های ساده و تمـیز ساخت کدو تنبل های هالووین با استفاده از شیشـه های مربا و ترشی است. بعد از ساختن این شیشـه ها مـی توانید با قرارداد یک لامپ درون آن ها بـه عنوان چراغ خواب از آن ها استفاده کنید. 

این کاردستی ساده ای هست کـه کودکان مـی توانند آن را درست کرده و در اتاق خود نصب کنند. 

یکی از مزایـای ساخت کاردستی حیوانات شناخت بهتر و کامل تر بافت بدنی این موجودات است، شیـارهای روی بدن لاک پشت، چشم های بیرون از بدن مگس، مدل پاها و نوع زندگی آن ها مـی تواند آموزش غیرمستقیم مناسبی به منظور کودکان شما باشد.

این کاردستی از طرفی جنبه آموزشی هم داشته و در این کاردستی بـه کودکان خود آموزش ماه های سال را خواهید داد. نکته مـهم این کاردستی تبدیل تاریخ مـیلادی بـه شمسی و استفاده از این بازی و کاردستی است. حتی مـی توان این کاردستی را نیز به منظور آموزش ساعت، فصل ها و...

ساده بودن کاردستی دلیلی بر هماهنگی مورد نیـاز ذهن و اندام بدن هست اما از طرف دیگر کاربردی بودن کاردستی باعث بالا رفتن اعتماد بـه نفس کودکان شما مـی شود.

کاردستی های ساده اولین قدم به منظور شروع پروسه آشنایی با کاردستی است. دقت درون برش، خط کشی، چسباندن و تکمـیل کاردستی از بهترین تمرین های هماهنگی ذهن و دست کودکان است. 

کاردستی ها همـیشـه نباید منجر بـه ساخت یک وسیله کارآمد بشوند. گاهی با ساخت یک کاردستی هدف ما تقویت روحیـه ی کنجکاوی و ریسک پذیری و تجربه های جدید است. مـیتوان بـه کاردستی بـه چشم خلق یک اثر هنری نگاه کرد. مثلا اگر کودک شما یک بسته مدادشمعی دارد کـه تعدادی...

یکی از روش های بسیـار پربازده به منظور آموزش بـه کودکان، آموزش از طریق بازی و به روش غیرمستقیم ( آموزش مستقیم و غیرمستقیم کودکان یعنی چه؟ ) است. مـیتوان با طراحی بازی هایی بسیـار ساده و سرگرم کننده، ذهن کودک را فعال تر و پویـا تر کرد، خلاقیت او را بالا برد و...

ساخت گوزن از روی مـیوه کاج، کافیـه  فقط یک بار کاردستی حیوانات رو از روی وسائل دور و اطرافمون بسازیم، بعد از اون دیگه هر زمانی کـه کودکان ما مـیوه کاج ببینند برایشان یـادآور یک کاردستی یـا استفاده مناسب تری است.

استفاده از وسائل دورریختنی به منظور ساخت کاردستی بـه مرور زمان باعث مـی شود ذهن کودک شما با مشاهده وسائل بلااستفاده سناریویی درون ذهن خود به منظور ساخت کاردستی متصور شود.

آموزش تکنیک های هنری ساده بـه کودکان اعتماد بـه نفس آنان را بالا، دید هنری عمـیق تری بـه کودک مـیبخشد، و باعث بروز خلاقیت درون آنـها مـیشود. تکنیک چاپ جزو تکنیک های ساده و پایـه درون نقاشی است. درون این مطلب ما بـه شما نشان خواهیم داد چگونـه ابزار موردنیـاز...

آشنایی با رنگ ها درون سنین ۲ که تا ۵ سالگی اتقاق مـی افتد. مـیتوانید بازی هایی به منظور آشنایی بهتر کودکان با رنگ ها ترتیب بدهید. یکی از بازی هایی کـه مـیتوانید به منظور کودکتان طراحی کنید بازی ای هست که  ما درون این مطلب بـه شما آموزش خواهیم داد. به منظور این سرگرمـی به...

 آشنایی با رنگ ها درون سن ۲ که تا ۵ سالگی به منظور کودکان رخ مـیدهد.شما مـیتوانید درون این محدوده سنی بازی هایی به منظور کودک ترتیب بدهید که تا راحت تر این مفهوم به منظور او جا بیفتد. از ساده ترین این سرگرمـی ها، بازی ای هست که ما درون این مطلب بـه شما نشان خواهیم داد. دو مقوا...

جمع سنگ و صدف ازدریـا یک تفریح نوستالژیک به منظور همـه ما درون کودکی است. اما همـیشـه سرنوشت این صدف ها بعد از چند روز ماندن درون گوشـه ی خانـه بـه سطل زباله ختم مـیشد. ما درون این مطلب مـیخواهیم روشی بـه شما معرفی کنیم کـه بتوانید با استفاده از این صدف ها یک...

فصل تابستان فصل تفریح و شادی کودکان است. بهتر هست در تابستان کـه کودکان وقت بیشتری دارند شرایطی مـهیـا کنید که تا بازی های خارج از خانـه را تجربه کنند. سرگرمـی کـه در این مطلب بـه شما معرفی خواهیم کرد برای روزهای بلند تابستان درون خانـه یـا حتی درون مسافرت، مـیتواند...

ساخت این نوع کاردستی ها کـه از تجمـیع چند وسیله ساخته مـی شود بـه هوش و توانایی های فکری کودک شما کمک مـی کند.

این کاردستی جذابیت های بسیـاری دارد، اول از همـه برش کاغذ، سپس هنر چسباندن قطعات روی کاغذها و پس از آن قابلیت تزئینی کـه مـی تواند بـه اتاق کودک دهد همگی باعث افزایش هوش و توانایی نوزاد شما شود.

 پس از مدتی کـه شما کاردستی های مرتبط با خوراکی ها را به منظور کودک خود بسازید، از آن بعد هوش کودک شما بـه کار آمده و باعث مـی شود درون پس هر خوراکی سناریویی به منظور ساخت و پرداخت ببیند.

هدف ساخت کاردستی، تداوم بیشتر بین استفاده از وسائل دور ریختنی و هوش کودک شماست. به منظور مثال وقتی با وسائل دورریختی کاردستی بسازید بعد از آن کودک شما به منظور هر شی بـه درد نخوری مـی تواند سناریویی تعریف کند.

 استفاده از ابزاهای روزمره مثل مـیوه ها و خوراکی ها مـی تواند بـه کودک شما این کنجکاوی را بدهد کـه مثلا از ماکارونی بـه غیر از خوردن مـیشـه استفاده های دیگری هم کرد، مثلا ساخت کاردستی. این باعث مـیشـه کودکان شما درون پس ذهن خود فلسفه دیگری به منظور اجسام پیدا کنند...

کاردستی های کاربردی مـی تواند علاقه بیشتری درون کودکان شما ایجاد کند چون استفاده توامان از چیزی کـه خودشان ساخته اند مـی تواند برایشان بی نـهایت جذاب باشد. 

 ساخت کاردستی حیوانات خیلی جذاب هستند مخصوصا اگر با پر پرندگان باشد کـه طبیعی تر جلوه مـی کند.

این کاردستی بخودی خود خیلی جذاب و با نمک است، البته شاید درون ابتدای امر هدف آموزشی نداشته باشد، اما خلاقیت کودک شما را بالا مـی برد، اینکه از پاپ کورن بـه جای شکوفه های درخت استفاده شود جزو جذابیت های این کاردستی است.

 همانطوری کـه همـیشـه اشاره شد ساخت کاردستی حیوانات مـی تواند قدم مـهمـی درون آموزش غیر مستقیم زندگی حیوانات به منظور کودک شما باشد.

ساخت کاردستی های کاربردی مثل پیکسل های رنگارنگ، شمع یـا کاردستی های تزئینی مـی تواند بـه مرور زمان حس مفید بودن را بـه کودک شما القا کند.

ساخت کاردستی حیوانات مـی تواند بهترین راه به منظور شناخت حیـاط حیوانات باشد. 

همانطوری کـه همـیشـه اشاره شده است، ساخت کارستی حیوانات مـی تواند از بهترین راه های آموزش غیرمستقیم زندگی حیوانات بـه کودکان است. 

 کاردستی های مناسب هر فصل هم مـی تواند ایده جالبی به منظور ساخت کاردستی باشد، کاردستی های فصل بهار و تابستان مناسب این فصل از سال هستند.

با گیره لباس مـی توان طرح های بسیـار مناسبی کاردستی ساخت، کارستی مار، کاردستی طاووس، کاردستی آفتاب پرست از این نوع کاردستی ها هستند کـه در انتهای این مطلب آورده شده اند.

هر کاردستی ای کـه ساخته مـی شود حتما نتیجه ای درون برداشته باشد، برقراری تعادل بین دست و فکر، نازک کاری، برش کاری، یـادگیری نحوه زندگی حیوانات، تزئین اتاق یـا حتی استفاده های کاربردی تر از آنـها درون خانـه مثل همـین کاردستی ساخت شمع با پارافین و گل های بودار...

 ساخت کاردستی حیوانات مـی تواند بهترین آموزش به منظور شناخت حیوان و حیـاط پیرامون او باشد، با کاردستی ساخته شده مـی توانید داستان هایی به منظور کودکان روایت کنید کـه ماندگاری زندگی حیوان را درون ذهن کودک خود تثبیت کنید.

اگر علاقمند بـه ساخت کاردستی هستید همـیشـه سعی کنید از ابزارهای ساخت کارستی را خریداری کنید و در خانـه نگه دارید. ما لیستی از لوازم مورد نیـاز به منظور ساخت کاردستی را تهیـه کرده ایم که تا شما با خرید یک دفعه ای آن ها بتوانید به منظور مدت طولانی کاردستی بسازید...

کاردستی ساخت ماهی با گیره لباس از کاردستی های سطح متوسط به منظور کودکان است. برش کاغذ رنگ آمـیزی، پیدا گیره های چوبی خود از سختی های این کاردستی است. 

در این کاردستی بـه شما آموزش ساخت کاردستی درخت را خواهیم داد. با دنبال تگ "کاردستی درخت" مـی توانید کاردستی ساخت درخت های فراوان دیگری را نیز مشاهده کنید. 

 همانطوری کـه همـیشـه رادیوکودک بـه شما توصیـه مـی کند، از کاردستی های ساده شروع کنید کـه کودک شما از ساخت کاردستی فراری و آزرده نشود، حتی یـه کاردستی را چندین بار تکرار کنید که تا مـهارت های برش کاغذ و چسباندن را بـه درستی فرابگیرند. آموزش شناخت حیوانات از طریق...

 این کاردستی هم از ساده ترین کاردستی ها به منظور کودکان شما است. بـه راحتی مـی توانند برش دادن، اندازه گرفتن، چسباندن اجزای بدن یک ماهی را یـاد بگیرند. شما به منظور بهبود قابلیت ساخت کاردستی توسط فرزندانتان بـه انتهای این مطلب مراجعه نموده و تگ "کاردستی های...

بچه ها با ساده ترین وسائل بیشترین لذت دنیـا رو مـی برند، همـین چند روبان ساده، بـه کودک به منظور حرکت دویدن، جنب و جوش کمک فراوانی مـی کند. قسمتی از ساخت کاردستی هم استفاده از آن است، ما درون قسمتی دیگر از سایت رادیوکودک بـه معرفی کاردستی هایی کـه باعث حرکت و...

یکی از ساده ترین کاردستی ساخت ماهی از کاغذ رنگی است. این کاردستی واقعا کاردستی زیبا و آسانی هست و با وسائل دم دستی را راحتی مـی توان آن ها را ساخت.

ابتدا بـه ساکن به منظور ساخت کاردستی سعی کنید از کاردستی های ساده شروع کنید. گل آفتاب گردان نیز یکی از کاردستی های ساده است.

 یکی از ساده ترین روش های آموزش حیوانات بـه کودکان ساخت کاردستی به منظور آنـها است. یک کاردستی حیوان مـی تواند اجزای بدن حیوان را بـه کودک شما بیـاموزد بعلاوه اینکه نحوه تخم گذاری، پر ریختن، غذا خوردن و زندگی آن را را نیز توامان آموزش ببینند.

همانطوری کـه همـیشـه گفتیم ساخت کاردستی حیوانات مـی تواند کمک بسیـاری بـه کودکان شما به منظور یـادگیری اسامـی حیوانات و اجزای بدن آنـها د. 

اگر قرار هست با کودکانتان کاردستی بسازید، حتما وسائل مورد نیـازتان را خریداری کنید، تفنگ چسبی، رنگ های خوراکی مناسب، کاغذهای رنگی، مـیوه های مورد نیـاز 

یکی از راحت ترین روش های ساخت کاردستی استفاده از وسائل آماده هست مثل تخم کتان های رنگی است. این تخم کتان ها بسیـار بـه بچه های شما کمک مـی کند سریعا هر آنچه نیـاز دارند بسازند. از آنجایی کـه تصاویر کاملا گویـا هستند، توضیح بیشتری نمـی دهیم و سریعا وارد...

یکی از بهترین راه ها به منظور شناساندن مـیوه ها بـه فرزندانتان استفاده از کاردستی مـیوه هاست. بـه راحتی مـی توانید تصویری ماندگار از مـیوه ها درون ذهن کودک خود قرار دهید. به منظور این منظور مـی توانید مطالب بیشتری از ساخت کاردستی درون انتهای این مطلب مشاهده نمائید...

 این کاردستی بسیـار جذاب و جالب هست اما متاسفانـه این وسایل بازی درون ایران یـافت نمـی شوند. اگری از دوستان این وسیله بازی را مـی شناخت حتما بـه ما اطلاع بدهد.

برای ساخت کاردستی ابتدا سعی کنید از کاردستی های آسان تر شروع کنید، کاردستی هایی کـه بیشتر با کاغذهای رنگی آماده ترتیب داده مـی شوند. چالشی شدن کاردستی مـی تواند حتی فرزند شما را از انجام آن کاردستی دور کند.

 

کاردستی با چوب از آنجایی کـه کار با طبیعت هست بسیـار کودکان را جذب خود مـی کند. 

کودکان با ساده ترین اشکال کاردستی ها مـی توانند ساعت ها و روزها شاد و سرحال باشند و بازی کنند. یکی از این انواع کاردستی ها ساخت مدال های ورزشی است. 

 با خم مـیله های زیر مـی توانید دانـه های برف ساخته و در اتاق کودک خود نصب کنید.

ابتدا کاکائوها را آب کرده و سپس درون ظرف های کاغذی مقداری گردو و کشمش را ریخته و روی آن ها کاکائوهای آب شده را مـیریزیم، سپس درون یخچال قرار مـی دهیم که تا بصورت کامل سفت شوند.

ساخت کاردستی یک طرف، استفاده از آن ها درون زندگی روزمره نیز بیشتر از همـیشـه بـه بچه ها درون افزایش اعتماد بـه نفسشون کمک مـی کند. تصور کنید درون پیش هر مـهمانی کـه وارد منزل شما مـی شود کاردستی های خود را آورده و نشان مـی دهد و بازخورد مناسبی از آن ها دریـافت مـی...

 یکی از راحت ترین روش های ساخت کاردستی، کاردستی هایی بـه سادگی همـین کاغذ و برش هستند.

ابتدا با مداد شمعی تصویر یک درخت را مـی کشیم، سپس با فوم سفید رنگ سطح کار را مـی پوشانیم و با اکلیل های رنگی آن را تزئین مـی کنیم.

شناخت حیوانات همراه با ساخت کاردستی آنـها یکی از مفرح ترین روش های آموزش بـه کودکان است. آنـها مـی توانند بـه راحتی با درگیر شدن با کاردستی های مربوطه حیوانات را یـاد گرفته و هرگز فراموش نکنند. 

این کاردستی کاردستی بسیـار ساده هست اما تهیـه وسائل مورد نیـاز به منظور این کاردستی کار آسانی نیست ولی اگر از این نوع مـیله های پرزدار خریداری نمائید مـی توانید وسائل کاردستی بسیـاری باآنـها درست کنید. 

 

یکی از لذت بخش ترین قسمت های زندگی تمام کودکان آزادانـه بازی بدون قید و شرط است. یکی از روش های بازی آزادانـه همـین نقاشی با دست است. 

ساخت یک تخم پرنده رنگی با وسایل حاضر کاری بسیـار راحت و دوست داشتنی اما با دقت فراوان است. 

آموزش ساخت یک باغ زیبا و تاپ به منظور کودکان شما. درون این کاردستی روش های رنگ آمـیزی، استفاده از نخ و جعبه، را مشاهده خواهید کرد.    

کاردستی بشقاب پرنده، یکی از ساده ترین کاردستی های مناسب کودکان به منظور شروع کار ساخت کاردستی است. برش راحت بشقاب، و رنگ آمـیزی دلخواه و برنامـه ریزی نشده از ویژگی های منحصر بفرد این کاردستی است. 

کاردستی بـه کودکان امکان برقراری تعادل بین ذهن و دستان خود را دارد. مخصوصا اگر کاردستی مخصوص همان فصل باشد. شما مـی توانید با دنبال صفحه کاردستی های فصل تابستان با کودکان خود از کاردستی های تابستان لذت ببرید.

کودکان نیـاز بـه وسائل گران قیمت به منظور بازی ندارند، آنـها مـی توانند ساعت ها با شن و صدف های ساحل بازی کنند، خانـه بسازند، قلعه بسازند و در تلاش به منظور برقراری ارتباط از طریق وسائل بازی باشند.

وسایل لازم به منظور ساخت کاردستی اسب تک شاخ با بشقاب یک بار مصرف: درست کردن کاردستی با حرف ی بشقاب یک بار مصرف رنگ اکرلیک یـا گواش قلم مو گل های ترئینی کاغذی چسب حرارتی یـا مایع ماژیک مشکی مداد قیچی مقوای رنگی اکلیل پر تزئینی یـا خز طرز ساخت کاردستی اسب تک شاخ با بشقاب یک بار مصرف...

یک دسته بندی از کاردستی ها، کاردستی هایی هستند کـه به رشد و پرورش خلاقیت کودکان بیش از انواع دیگر کاردستی کمک مـیکنند. درون این نوع از کاردستی ها یک بخش از کاردستی را بـه عهده ی خود کودک مـیگذاریم که تا با قوه ی تخیل خود /ان را کامل کند. مـیتوانید چند ابزار...

اوریگامـی از هنرهای بسیـار جذاب و مفید به منظور مـهارت های بالا برنده ی افرایش دقت، تمرکز و ظرافت است. محصول نـهایی به منظور کودکان بسیـار جذاب خواهد بود و مـیتوانند که تا ساعت ها با عروسک ساخته شده سرگرم باشند. درون این مطلب ما چند اوریگامـی نسبتا ساده را قدم بـه قدم...

همـه ما دوست داریم به منظور کودکانمان مادری همراه و خلاق باشیم، با آنـها صحبت کنیم، بازی های سالم و مفیدی را به منظور آنـها طراحی کرده و با آنـها بازی کنیم و با فرزندمان دوست باشیم. اما همـه ما مـیدانیم کـه با توجه بـه مشغله های امروزی عملی این ایده ها دشوار...

 برای ساخت این مورچه ی آلومـینیومـی بـه تعدادی سنگ، فویل و سیم مفتول احتیـاج خواهید داشت. از سنگ های ریز و نسبتا گرد و بدون گوشـه استفاده کنید و آنـها را با فویل بپوشانید و بدن مورچه را بسازید. با کمـی مفتول شش دست و پای مورچه را درست کنید. مـیتوانید برای...

 با استفاده از بشقاب های یک بار مصرف ( بهتر هست از نوع قابل بازیـافت آنـها استفاده کنید که تا به طبیعت کمک کنید)، کمـی رنگ و یک قیچی مـیتوانید این لک لک های بامزه را همراه با کودکتان درست کنید.  کافیست بشفاب را با قیچی نصف کرده و سپس مطابق با شکل نوک و دم...

تمرکز و خونسردی یکی از صفاتی هست که کودکان حتما در انجام کارهای مرتبط با آنـها ترقیب بشوند، این کاردستی به منظور تمرکز کودکان درون ظریف کاری بـه شما پیشنـهاد مـی شود، این کاردستی یکی از موثر ترین روش های پرورش صبر و ظریف کاری درون کودکان است.

این کاردستی یکی از کاردستی بسیـار زیبا، ساده و صد البته کاربردی است. بچه ها مـی توانند این کاردستی را ساخته و در اتاق خود آویزان کنند. اگر بـه کار با کاموا و نخ علاقمند هستید مـی توانید لینک های زیر را نیز مشاهده کنید. کاردستی ساخت دستبند با کاموا...

برای ساخت کاردستی دست بند با پلاستیک سعی کنید از وسایل ساده و در دسترس و ترجیحا مواد قابل بازیـافت استفاده کنید. از کودک بخواهید فکر کند کـه مثلا با یک چند تکه نی نوشابه و بند کفش چه چیزهایی مـی تواند درست کند؟ آنگاه وسایل مورد نیـاز را درون اختیـارش قرار...

در این متن شما مـی توانید روش ساخت کاردستی ستاره را مشاهده کنید. روش های ساده ساخت کاردستی با لوله های نی نوشابه و برگه های رنگی بدین صورت است. اگر نی نوشابه بیشتری هم داشتید مـی توانید کاردستی های حیواناتی مثل پروانـه و کرم، ستاره دریـایی را با آنـها...

 یکی از جذابیت های کاردستی به منظور کودکان ساخت کاردستی با خوراکی است. هم بچه ها را بیشتر بـه ساخت کاردستی علاقمند مـی کند هم بـه خوردن خوراکی های کـه خودشون ساخته اند.

یکی از جذاب ترین کاردستی های ما همـین ساخت کاردستی با مواد خوراکی است، درون این مقاله ما کاردستی های قشنگی با پاستیل را بـه شما معرفی مـی کنیم، گردنبندهای خوراکی، سازه هایی با پاستیل و خلال دندان

 شاید به منظور بزرگترها ساخت کاردستی کاری جذاب بـه نظر نرسد اما به منظور کودکان آموزش جزوی از آموزش مـهارت زندگی و پرورش ذهن و فعالیت های با دست است.

شاید الان مثل قدیم ها نباشـه کـه همـه آسفالت ها را بشود نقاشی کرد یـا حتی همسایـه ها علاقه ای بـه این کار نشان دهند ولی بـه هر حال اگر فضای مناسبی به منظور نقاشی بچه ها دارید لطفا این کاردستی را مشاهده کنید کـه با گچ ساده ساختمان و رنگ های مورد نظر گچ های قابل...

این نوع کاردستی ها بچه ها را با روش های قالب گیری آشنا مـی کند، این تمرینی همـه جانبه به منظور آشنایی کودکان با صدف ها و وسائل دور ریختی و قالب گیری است. 

این کاردستی به منظور کودکان دبستانی کـه با مـهارت های که تا کاغذ و رنگ آمـیزی آن آشنایی بیشتری دارند مناسب تر است. این کودکان مـی توانند مـهارت های کار با دست و همزمان ذهن خود را تقویت کنند. 

هدف این کاردستی ها آموزش استفاده از ساده ترین وسایل مثل چوب پنبه بـه کودکان است. 

کاردستی بازی توپ و سبد 

در این تصویر نحوه ساخت کاردستی دریـا و قایق را مشاهده خواهید نمود.  قسمت دوم ساخت قایق درون این قسمت روش دیگری به منظور ساخت قایق را آموزش خواهید دید.

تخم مرغ های رنگی از جذاب ترین آیکون های عید نوروز هستند. قدیم ترها درون ایـام عید نوروز درون هر خانـه ای ظرفی پر از تخم مرغ های رنگی بود و به هر کودکی کـه به عید دیدنی مـی آمد یکی از آنـها را هدیـه مـیدادند. بعد دست بـه کار شوید و حال و هوای هیجان انگیز عیدهای...

 برای ساخت یک دریـا با ماهی های مختلف و یک قایق کوچولو فقط بـه کاغذهای رنگی و کمـی مـهارت درون تا زدن کاغذها احتیـاج دارید. درون عهای زیر نحوه ی ساخت تک تک موجودات دریـایی و قایق نشان داده شده است.

در ساخت کاردستی دست کودکان را باز بگذارید و اجازه دهید آنچه را کـه دوست دارند و به ذهنشان مـیرسد انجام دهند. بـه یک ایده ی کلی اکتفا کنید و باقی کار را بـه عهده ی خود کودک بگذارید و تنـها درون کارهایی کـه کودک از شما کمک مـیخواهد دست بـه کار شوید. ساختن...

از کاردستی های خلاقانـه ای کـه مـیتواند بسیـار به منظور کودکان سرگرم کننده و آموزنده باشد، کاردستی هایی هستند کـه دستورالعمل خاصی ندارند. صرفا یک ایده را بـه کودک مـیدهند و کودک خودش حتما آن را ساخته و پرداخته کرده و با فکر و سلیقه ی خودش آن را تکمـیل کند. به...

ساخت کاردستی ۸ پا با رول های دستمال کاغذی را درون این صفحه مشاهده مـی کنید. سایت رادیو کودک مملو از کاردستی های فراوان علی الخصوص کاردستی حیوانات و کاردستی با رول های کاغذ دیواری است.

یکی از کاردستی های جالب به منظور بچه ها کاردستی های نوروز است. درون این صفحه شما کاردستی جذاب ساخت آدم با شیشـه نوشابه، جوراب، خاک و گندم را مشاهده مـی کنید. 

ساخت دمپایی کاردستی مفرح و کاربردی هست که کودکان با مسیر ساخت کیف نیز آشنا مـی شوند و چه بسا از این بـه بعد درون نگهداری کفش های خود تلاش بیشتری ند.  

در این صفحه کاردستی ساده ای را مشاهده مـی کنید کـه این کاردستی با بادکنک و برنج خشک ساخته شده است. کاردستی ساده ای هست کـه مـیتوانید همـه جا به منظور کودکان سریعا آن را درست کنید. 

 در این صفحه شما کاردستی ساخت پروانـه با دستمال کاغذی های گوله شده رنگی را مشاهده مـی کنید.

 کاردستی ساخت بادبادک با کاغذ رنگی

در این صفحه شما کاردستی ساخت دریـای موج دار با کشتی و ماهی را مشاهده خواهید کرد. درون این صفحه هم روش ساخت قایق اوریگامـی را نیز مـی توانید مشاهده کنید. این نیز نوع دیگری از کاردستی کشتی کشور ها و دزدان دریـایی هست در این قسمت نیز با استفاده از...

یکی از کاردستی جذاب به منظور کودکان ساخت کاردستی ای هست کـه در تولد او کمک کند. درون این مطلب علاوه بر آموزش ساخت آویزهای زیبا مناسب تولد، کشتی های رنگی نیز اموزش داده مـی شود. لیست کاردستی های دیگر مناسب تولد درون قسمت زیر وجود دارند. آموزش ساخت تم تولد، ...

روز درون سال های اخیر تبدیل بـه نمادی به منظور ابراز عشق شده هست و چه چیزی بهتر از تشویق کودکان بـه عشق ورزی و مـهربانی. کاردستی های زیر مـیتوانند هدیـه ای باشند به منظور ابراز محبت بـه مادر، پدر، مادربزرگ و پدربزرگ، دوستان یـا سایر افرادی کـه کودک بـه آنـها...

ساخت نـهنگ با کاغذ رنگی، این طرح بسیـار ساده و زیبا و قابل ساختن است. شما با کودک خود مـی توانید بـه راحتی این کاردستی را بسازید. 

لینک دانلود کاردستی کوسه و ماهی برای پرینت گرفتن لینک دانلود کاردستی کوسه اول لینک دانلود کاردستی کوسه دوم

در این مطلب شما روش ساخت آب پاش با شیشـه نوشابه را مشاهده خواهید کرد.   

کاردستی حیوانات بصورت کلی باعث دقت بیشتر کودکان بـه جانداران مـی شود، این کاردستی هم کاردستی ای از ماهی هست که با اسکاج و تکه های پارچه و دکمـه ساخته مـی شود. ابتدا یک ماهی ساده روی کاغذ کشیده سپس آنرا تکه تکه کرده و با برش مناسب پارچه ها ماهی مورد نظر...

ساخت گلدان های زیبا با نایلون های دستی آبی رنگ البته این کاردستی بیشتر به منظور مادران خانواده ها است.  

کاردستی هنری هست به منظور تکمـیل هنر ذهن با دست کودکان، درون این کاردستی هم حیوانات وجود دارند، هم رنگ آمـیزی وجود دارد، هم برش کاغذ و کار با قیچی و در آخر هم که تا کاغذ مربوطه از وسط. شما مـی توانید با کلیک روی لینک های زیر فایل باکیفیت حیوانات بالا را...

این کاردستی یکی از کاردستی بسیـار زیبا، ساده و صد البته کاربردی است. ظرف های یک بار مصرف پلاستیکی را برداشته و برش هایی با اندازه های مساوی درون آن ایجاد کنید. از وسط شروع کرده و نخ ها را بصورت مستقیم بـه طرف مقابل وصل کنید. این کار را ادامـه بدهید...

برای سرگرم کودکان نیـاز نیست حتما همـیشـه با آنـها وقت گذراند، شما بـه سهولت مـی توانید بـه او بیـاموزید کـه خودش خودش را سرگرم کند، با آموزش این کاردستی های ساده مـی توانید بـه وفور بچه ها را سرگرم کنید.

کودکان از کودکی حتما یـادبگیرند تخیل کنند، حتما بیـاموزند خود را سرگرم کنند و صد البته با وسائل ارزان غیر دیجیتال تخیل کنند و با تخیلشان زندگی کنند. 




[600 کاردستی کودوجوان | رادیو کودک درست کردن کاردستی با حرف ی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 20 Sep 2018 20:03:00 +0000